تولید نمای جی اف آر سی 

در این مقاله قصد داریم به بررسی روش های قراردادی ساخت و تولید نمای جی اف آر سی بپردازیم :

قبل از اینکه وارد موضوع قرارداد پیمان های GFRC شویم نیاز است از حیث موضوع به مهمترین الزامات در خصوص GRC اشاره ای داشته باشیم .

در این خصوص تاکید می شود ، با توجه به جدید بودن  این مصالح در کشور و امکان عدم تولید استاندارد GFRC و طراحی و ساخت غیر مهندسی مبنی بر ادعای بی اساس چندی از شرکت های داخلی بدون تسلط دانش فنی تولید جی اف آر سی  از جمله اسناد الزامی GRCA  انجمن بین المللی  بتن مسلح به الیاف شیشه ،aci انجمن بتن آمریکا ،PCI موسسه بتن پیش ساخته آمریکا و نشریات مرکز تحقیقات مسکن و شهرسازی کشور بی اطلاع هستند ، کاملا آگاهانه به انتخاب شرکت GRC اقدام فرمایید.

توصیه می شود قبل از استعلام نسبت به تهیه نقشه و محاسبات و مدارک فنی مبتنی بر مهندسی GRC اقدام فرمایید. زیرا نکات بسیار با اهمیتی در طراحی فنی  قطعات GRC وجود دارد که می تواند روش های ساخت و تولید GFRC را بهینه نماید و علاوه بر اینکه  فرآیند اصولی قراردادی طی می گردد ،  در اجرای با کیفیت قطعات GRC کمترین ریسک وجود خواهد داشت و از ضررهای احتمالی پیشگیری می شود.

در گام نخست آگاهانه نسبت به اخذ خدمات مشاوره مهندسی جی آر سی اقدام فرمایید .

در گام دوم پس از تکمیل مرحله مطالعات پروژه GFRC  ، نسبت به تهیه اسناد فنی GFRC جهت استعلام قیمت یکپارچه از شرکت های معتبر  اقدام نمایید .

امتیاز شما برای ما مهم است
مطالعه کنید
نماي پیش ساخته بتنی